Що таке b2b?

Що таке b2b?
B2B це. B2B — це сфера діяльності, де в якості продавця і покупця виступають організації (юридичні особи). Походить від англійського business to business, (бізнес для бізнесу). Способи просування продуктів / послуг, здійснення комунікацій з ринком (читай з покупцями) має свої особливості.

Їх дуже багато, але основними можна вважати наступні:
Саме поняття «ринок B2B» в Росії прижилося порівняно недавно.

Найдавніші посилання рунета датуються 2003 роком. Випущено кілька книг про B2B ринок, (всі перекладні, російських авторів немає), і всі вони 2004, 2005 року. Що властиво рунету, визначень цьому поняттю точно не дається ніде, навіть у спеціальних економічних словниках інтернету.

Сайти, в чиїх назвах присутній цей термін (ринок В2В), а таких, як не дивно, не мало, так само не дають визначення своєї діяльності в цілому, як правило, зміст сайту — це список послуг, що представляється тією чи іншою фірмою. В опублікованих анотаціях до деяких книгам зустрічається таке визначення: «сфера B2B, де в якості продавця і покупця виступають організації». Філіп Котлер пише: «Маркетингові відносини припускають наявність двох сторін, і зазвичай обидві ці сторони представлені підприємствами (B2B)»
«Business to business — тобто юридична особа юридичній особі».
«B2B ринок — це дійсно ринок business to business.

В основному, це промислові ринки. Маркетинг партнерських відносин на ринках обладнання, матеріалів і т. д. »« Просто кажучи, В2В це семінари, конференції, виставки і все що організовується для своїх існуючих і потенційних партнерів, клієнтів (але тільки юр. Осіб, а не кінцевих споживачів — якщо те ж саме для кінцевого споживача то це вже той самий В2С) »
Тут же ми можемо виділити професійні групи, які працюють у сфері B2B — керівники, комерційні директори та фахівці в області маркетингу і продажів промислових продуктів і компаній сфери послуг. Але якщо подивитися на ситуацію очима дилетанта, то всі так чи інакше зацікавлені у новому явище в світі маркетингу особистості намагаються розібратися самі — що до чого.
В Інтернеті можна знайти величезну кількість рекламних анонсів, які запрошують відвідати бізнес-семінари, присвячених тому самому B2B маркетингу.

І начебто нічого нового, та й нічого особливо складного в самому понятті немає, ну так — організація — організації, і ніяк інакше, але, ймовірно, допитливий молодий маркетолог захоче знати, А ЯК? Сумно дивлячись на посилання пошукових систем, де одні лише реклами книжок по хвилюючому його питанню, та семінари з 300 $, і то для обраних, інтересант плететься в магазин за книжкою або починає катувати більш досвідчених і просунутих колег, якщо вони у нього є.

Як і будь-яка сфера всякої маркетингової галузі, B2B передбачає деяку свою систему знань про особливості роботи, стратегії. Непогано так само знати, як використовувати стратегічний маркетинг для створення конкурентної переваги, навчитися вибирати оптимальні канали просування і управляти каналами збуту. Потрібно вміти хоча б собі чітко відповісти на запитання в чому відмінності між промисловим і споживчим маркетингом і в чому особливості брендингу на ринку B2B.
Виникає ще маса питань (оголошені в будь-якому анонсі будь прес-конференції), на які нам може дати відповіді нечисленна кількість каналів, скажімо так, офіційної інформації. У чому відмінності між промисловим і споживчим маркетингом? «Маркетинг передбачає наявність двох сторін.

Коли обидві сторони представлені виробничими підприємствами (B2B, business-to-business), то в цьому випадку мова йде про промисловому маркетингу. Коли ж з одного боку виступає споживач (B2С, business-to-consumer), мається на увазі споживчий маркетинг.
Незважаючи на те, що основна кількість торговельних операцій проводиться в секторі B2B, саме споживчий маркетинг набув найбільшого поширення ». Це питання автоматично породжує наступний, чого ж, якщо основна кількість операцій проводиться в сфері B2B, то про це так мало пишуть і поняття в російському маркетинговому менталітеті відносно нове?

Але, це питання, скоріше, риторичне, ніхто не винен, що будь-яке явище в маркетингу, mass-media та R, HR і іже з ними приживається і сприймається у нас не відразу, і найчастіше приймає химерні форми.

Що таке b2b?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий