Що йде після мільярди?

Що йде після мільярди?
Сергій Володимирович, наскільки великий збиток, нанесений паводком амурским дорогах? У пік паводку у нас було зруйновано більше 1200 кілометрів доріг, з них регіональних понад 700 кілометрів. Озвучити точну суму збитку поки не можу.

За попередніми оцінками, це близько трьох мільярдів рублів. Але остаточно зрозуміти масштаби руйнувань ми зможемо тільки після того, як зійде вода.

З початку повені я об’їхав усі райони, зараз відвідую ті, де вода йде. Ми дивимося, який масштаб руйнувань і що потрібно зробити, щоб своєчасно забезпечити проїзд транспорту.

Зараз головне завдання відновити повідомлення з відрізаними через зруйновані дороги населеними пунктами. Таких сьогодні в області 48.

Ми повинні забезпечити маршрути завезення продовольства, палива на зиму, а також постаратися привести в належний стан шкільні маршрути. До речі, вугілля будемо доставляти у відрізані райони і річкою. Це першочергові завдання. Пізніше ми вже будемо переводити кількість в якість.
Коли шляховики приступили до ліквідації наслідків повені?

Відновлення зруйнованих доріг вже йде, і почалося відразу після появи води. У територіях, які постраждали першими (Зеє, Тигда), потім в Мазановский районі на дорозі Введеновка Лютнево Екимчан дорожники приступили до ліквідації наслідків невідкладно. Тобто фактично роботи щодо забезпечення проїзду почалися в кінці липня і йдуть донині. Результати є: на сьогоднішній день зруйнованих регіональних доріг менше не 700, а 420 з гаком кілометрів.

Це означає, що 300 кілометрів ми потихеньку відновлюємо. Зрозуміло, що не тими темпами, якими б хотілося, але поки обстановка не дозволяє приступити до крупносмасштабним дій. На які етапи розбита робота, що буде робитися в цьому році? Нам належить провести три блоки робіт.

По-перше, забезпечити проїзд транспорту, по-друге, виконати ремонтні роботи. А далі, в перспективі, належить третій етап будівництво, реконструкція та капітальний ремонт.

До нього ми дійдемо на майбутній рік, потрібно ще замовляти проектно-кошторисну документацію.
Конкретні терміни виконання робіт ми ще не обговорюємо. Все залежить від погоди, від того, як буде йти вода. На ремонти вже витрачено близько 90 мільйонів рублів.

Скільки доведеться вкласти ще зрозуміємо, коли зійде вода. За підсумками об’їздів можу сказати, що на деяких дільницях, де очікувалися значні пошкодження, все не так погано і ми зможемо обійтися там мінімальними витратами. Але є й інші: де практично відсутній земельне полотно, немає дорожнього одягу це вже питання значних витрат.

Крім цього, оголилися проблеми, не враховані при будівництві. Справа в тому, що постраждали ті ділянки, які були зведені більше 30 років тому. А тоді й гідрологічна ситуація була трошки інша, і інтенсивність, і навантаження не ті. Як йде відновлення мостів?

За новою доведеться будувати два мости в Зейском районі на дорозі Зея Поляковський і Зея Золота Гора.
Решта мости відновлюємо або робимо об’їзні дороги. Варто відзначити, що Міністерство оборони допомогло встановити нам п’ять важких механізованих мостів. Ми дуже вдячні нашій армії, це значний потенціал. Сьогодні є в наявності 100 одиниць техніки військових бригад, і перший заступник міністра оборони РФ запевнив, що відомство готове додатково підсилити цю угруповання.

За рахунок яких коштів ведуться відновлювальні роботи? Зараз роботи ведуться за рахунок дорожнього фонду області, в який перерозподіляються кошти. Крім того, ми працюємо з підрядниками на їх обладнанні. Проведені роботи включаються до кошторису, по мірі надходження грошей з федерального бюджету підприємства їх отримають.

Створено комісію, яка займається обстеженням пошкоджених ділянок, складаються акти, дорожники складають відомості робіт, необхідних для відновлення проїзду.
Потім все це осмечівается і надається в МНС, де все перевіряють і дають висновок про виплату збитку. Олег Кожемяко, губернатор Амурської області:
Зараз перед нами стоять завдання відновлення дорожнього полотна, щоб забезпечити проїзд машин з вугіллям і продовольством. Якщо десь дороги відкрилися, є можливість і необхідність будівництва мостів, потрібно не відкладаючи займатися відновленням, перегруповуючи туди сили і засоби.

Інакше ми за такий короткий період завдання з доставки вугілля не здійснимо. Обсяги величезні, а часу мало. Михайло Півень, глава Мазановский району:
У нас вода ще не пішла. Тому поки уздовж Зеї відновлення не йде. Дорогу на Серишево з боку Сапронова тримаємо.

Як і мости на цій трасі дорожники їх регулярно підсипають. Коли вода зійде, в першу чергу візьмемося за дорогу Новокиївський Увал Мазаново белояровой, тому що тут проїзд до федеральної траси. У районі пошкоджено 41 кілометр місцевих доріг, 2 мости зруйновані.

На сьогоднішній день збиток становить 206 мільйонів рублів, але цифра ще зміниться. Андрій Сухомесов, глава Зейского району:
Відновлення зруйнованих доріг у Зейском районі йде повним ходом.
У першу чергу відновлюємо дороги ближнього радіусу дії, зокрема, Зею Гулик. До Іванівки рух відновлено. Ведуться роботи на інших дорогах, зокрема, від переправи через річку Гилюй до Берегового.

Відновлюємо два мости. Закінчуємо складання кошторисів, попередня сума збитку близько півмільярда рублів. Зараз головне завдання відновити дороги, щоб завезти паливо.

15 вересня ми повинні затопити, тому що район у нас північний.

Що йде після мільярди?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий