Яким повинен бути вчитель?

Яким повинен бути вчитель?
Основна ідея стандарту, мені сподобалася, це перейти від вчителя, який тільки передет знання, до вчителя, який також займається духовно-моральним розвитком дитини і індивідуальним розвитком. Але взагалі тут також багато ризиків, якщо все залишити на розсуд вчителя.

1. Як буде перевірятися духовно-моральний розвиток вчителів? Також мають бути перераховані конкретні цінності, які вчитель повинен прищеплювати учням і способи їх виховання в дітях. (А то виявиться, що у вчительки життєві цінності це гроші, чоловіки і зовнішня краса, ось і почнеться передача нашим дітям таких цінностей і таке духовно-моральний розвиток). 2. У наших школах зараз часто забувається про честь і гідність дитини, і підвищений тон, домінуюча манера поведінки, приниження для учнів з невисокими знаннями, і т. д. дуже часто зустрічається в школах, а якщо таких вчителів наділити ще і функціями виховання, то це погано відіб’ється на дитині і вже точно на її вихованні.

Отже в стандарті, має бути чітко вказано про честь і гідність дитини, і всі виховні маневри повинні відштовхуватися насамперед від цього, це має бути скрізь червоним шрифтом зазначено, що всі виховні роботи для дитини, перш за все повинні ніяк не зачіпати його честь і гідність . 3. При використання психологічних підходів дуже важливо, щоб учитель не брав на себе зайвого!!

І не влазив у душу дитини, своїми розмовами і настовленіямі більше ніж треба! Тут потрібні дуже точні межі, або можна тільки нашкодити, коли компетентний вчитель-психолог, лізе з виховними настовленіямі психологічного нахилу до дитини. 4. Складання спільно з іншими фахівцями програми індивідуального розвитку дитини повинен обумовлюватися з батьками, батьки повинні бути в курсі, які плани у вчителів на їх дитини і яку проблему вони у нього діагностували.

5. Як будуть підвищувати кваліфікацію, вже працюючі вчителі, з вищою освітою і як вони будуть недоотримувати знання з психології і розвитку, і яка буде проводиться з ними практична робота, ми ж не хочемо щоб вони тренували свої нові психологічні знання на наших дітях. Ідея, як я вже сказала, мені дуже сподобалася, але питань виховання та розвитку потрібно приділити більше уваги і подивитися на ситуацію з боку дитини, наскільки йому буде комфортно і корисно взаємодіяти з таким новим учителем, і предугодать можливі ризики.

Яким повинен бути вчитель?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий