Яким повинен бути працівник?

Яким повинен бути працівник?
Яким повинен бути ідеальний співробітник. 27. 03.

2013 Портрет зразкового підлеглого Виконавчий. Кожен керівник мріє про те, щоб всі його вказівки виконувалися неухильно і бажано миттєво. А ще краще, щоб підлеглі по очах розуміли, чого він хоче, або навіть предвосхищали його розпорядження. Якщо співробітник не може зробити те, що йому доручили, виникає питання: а навіщо взагалі він потрібен?

Працьовитий. Людина, яка працює з ранку до ночі, обідає на робочому місці, а у вихідні бере роботу додому це межа мрій шефа. Проте не потрібно перегинати палицю в прагненні продемонструвати себе з найкращого боку і забувати про їжу, сон і відпочинок. Адже працьовитий співробітник і трудоголік v різні речі. Відповідальний.

Є підлеглі, які не хочуть ні за що відповідати і працюють за принципом моя хата скраю, нічого не знаю. Зрозуміло, при такому ставленні до роботи на підвищення розраховувати не варто, скоріше, залишається сподіватися, що не звільнять. А от якщо ви будете виконувати свою роботу самостійно, відповідати за свої помилки і розуміти важливість кожної справи, начальник це оцінить. Пам’ятайте, нікому не потрібні відмовки, всім потрібні результати.

Оперативний. Ідеальний підлеглий не втрачає часу дарма.

Якщо начальник дав на виконання завдання 10 годин, а ви упоралися за п’ять годин, то ви не підлеглий, а мрія. Як правило, таких співробітників цінують, їм підвищують зарплату, а їх самих підвищують на посаді. Компетентний. Ви будете користуватися популярністю у шефа, якщо знаєте і любите свою роботу, а всі доручення виконуєте на вищому рівні.

Якщо вам не потрібні додаткові пояснення, поради та рекомендації. Якщо ви завжди в курсі, що відбувається в компанії, вмієте самостійно приймати рішення і націлені на результат. Рішучий.

Будь-яка ініціатива зазвичай зустрічає хор голосів, які з жаром доводять, чому з цього нічого не вийде. Однак керівника не цікавлять причини, з яких його ідею реалізувати неможливо, його цікавить, які кроки потрібно зробити, щоб втілити її в життя. Уміння не пасувати перед труднощами, а вирішувати виникаючі проблеми дуже цінна риса. Командний.

Важливо, щоб ви відчували себе членом колективу, коліщатком в єдиному механізмі компанії. Цілі фірми необхідно сприймати, як свої власні, а також генерувати нові ідеї, проявляти ентузіазм і бути ініціативним. Взаємозамінний. Ви станете безцінним співробітником, якщо зможете освоїти не тільки свою ділянку роботи, але і суміжні або навіть зовсім не близькі професії.

Тоді ви уславитеся грамотним, знаючим фахівцем, який розбирається в найскладніших питаннях. Тільки не беріть на себе занадто багато, інакше в один прекрасний день ви зрозумієте, що працюєте тільки ви, а всі інші самоусунулися. Багатозадачний. Уміння поєднувати кілька різних справ, одночасно вести кілька проектів і при цьому встигати виконувати свої поточні обов’язки це дуже цінний навик. Організований.

Будь-якому начальнику хочеться, щоб його працівник міг самостійно зібрати всю необхідну інформацію, необхідну для реалізації покладеної на нього завдання, і виконувати всі термін. Хороші організаційні навички є дуже важливим фактором для побудови успішної кар’єри. Щирий. Якщо ви можете бути чесним і з іншими і з самим собою, значить, ви знаєте свої сильні і слабкі сторони, чи не боїтеся робити помилки і брати на себе відповідальність.

Тобто складається із суцільних достоїнств. Презентабельний. Гарний доглянутий людина викликає симпатію і у клієнтів і у керівництва. Навіть якщо у вашій компанії немає жорсткого дрес-коду, краще дотримуватися суворого офісного стилю в одязі і дотримуватися помірності в макіяжі та зачісці. Комунікабельний.

Доброзичливі, спокійні і відкриті люди, які легко вміють знаходити спільну мову з оточуючими це безцінний актив для будь-якої компанії. Пунктуальний. Як би ви не любили поспати, на роботу потрібно приходити вчасно.

Та й йти раніше покладеного години не варто. Якщо ж ви не в змозі відкрити очі до 9 ранку, обговоріть з начальником гнучкий графік.

Або відкривайте свій бізнес, і тоді у вас буде можливість встановити власний розпорядок дня. Позитивний. Здавалося б, яка різниця, посміхається людина чи ні?

Головне, щоб добре працював! Проте, шеф нерідко судить про стан справ за настроєм співробітників. Якщо ви весь час не в дусі, начальник може вирішити, що вам не подобається ваша робота, ви не справляєтеся або вас не влаштовує зарплата. І навпаки, позитивний, задоволений чоловік справляє враження успішного, а головне, лояльного, співробітника, який знаходиться на своєму місці. На закінчення хочеться ще раз сказати, що ідеальних людей, в тому числі і ідеальних підлеглих, на світі не існує.

Тому, якщо ви виявили у себе хоча б половину з перерахованих вище якостей, значить, ви й самі практично досконалість. Так тримати!.

Яким повинен бути працівник?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий