Як створити свій журнал?

Як створити свій журнал?
Свій журнал або газету, по-моєму, сьогодні не мріє створити тільки ледачий. Та й що цьому заважає? Найняти хлопчика-дизайнера, який на власному комп’ютері буде клепати номери і писаку, який ці номери буде вигадувати.

Ах, так! Ще потрібен той, хто буде обдзвонювати всіх бажаючих і збирати грошики за рекламу.

Такий хід думки виникає у багатьох підприємців зіткнулися з тим, що рекламна площа в популярному виданні коштує досить дорого, а для того, щоб отримати хоч якийсь ефект від реклами, потрібна багаторазова публікація. Порахувавши рекламні витрати і озирнувшись на таких же як він бідолах, підприємець починає обдумувати, як йому здається, геніальну ідею створити своє видання. І зиск бачить відразу. По-перше, в цьому виданні він буде рекламувати свою продукцію стільки, скільки захоче. По-друге, підвищить свій статус.

По-третє, ще й чужий рекламою окупить витрати на видання. Якщо подивитися на це поверхнево, то так воно і є. Якщо підприємець виробляє і, то тут і ідею видання вигадувати не потрібно, наприклад, підійде. Або щось подібне. Потенційних рекламодавців навколо ставок гати.

Тут тобі і будівельні матеріали, і меблі, і сантехніка. Та хіба мало що в своєму будинку знадобиться! А ось тут стоп.

І давайте на цю справу подивимося уважніше. Я вирішила торкнутися теми створення власних видань, так як вже не раз стикалася з подібними роздумами.

І гіркими розчаруваннями. Після того, як гроші у видання виявляються вкладеними, а віддача щось не трапляється при всьому достатку реклами в інших виданнях. Чому?

Видання журналу або газети, розрахованої на продаж рекламних площ це той же бізнес, чи бачите ви його таким чи ні. Тому етапи розвитку повинні бути точно такими ж як і в будь-якому бізнесі.

Тобто починати потрібно як завжди з створення бізнес-плану та визначення: витрат, пов’язаних з виробництвом і обслуговуванням видання (персонал, обладнання, друк, розвозка і т. д.); шляхів поширення та їх вартості (яким чином видання потрапить до потенційних читачам ); вартості цього розповсюдження. А тепер по пунктах: Щоб при великій кількості друкованої літератури у вашого видання були читачі, в ньому повинні міститися авторські матеріали, написані фахівцями або журналістами під керівництвом фахівців. Тут зовсім не підійдуть матеріали скопійовані з інтернету. Якщо ви, звичайно, не створюєте видання тільки для одного читача для себе.

Чим якісніше видання, тим дорожче коштує його друк в друкарні. І можете мені повірити це не одна тисяча доларів. І чим якісніше видання, тим дорожче вам обійдуться фахівці, що виробляють його.

Не вірте, що красивий журнал можна зробити на раз, два, три. Те, що ви бачите на екрані комп’ютера зовсім не відповідає тому, що ви отримаєте в друкованому вигляді. Як не дивно, всі кольори веселки, які ви бачите в журналі, в друкарні виробляють чотирма основними фарбами при накладенні один на одного.

І тільки хороший фахівець може правильно підготувати макет під вимоги друкарні і в результаті отримати відмінний результат. Вам доведеться оплачувати за входження вашого видання в більшість точок розповсюдження (кіоски, супермаркети, підписні каталоги). Зараз ніхто не бере безкоштовно на продаж ніякі газети і журнали це теж бізнес. Навіть якщо ви знайдете місця безкоштовного розповсюдження свого видання, то вам доведеться, як мінімум, оплачувати доставку цього видання до точок розповсюдження і роботу людину, яка цим займатиметься.

І ще одна ложка дьогтю. Всі потенційні рекламодавці вашого видання будуть дивитися, в першу чергу, на вас як на конкурента. Думки, які при цьому виникають у них: Чому я повинен оплачувати рекламу, а ВІН отримає її безкоштовно?. Переконати в цьому людей досить важко.

Одне але, багато чого з вищесказаного не стосується так званих корпоративних видань, призначених для клієнтів з метою створення у них лояльності та оплачуваних з кишені власника протягом усього часу існування цього видання.

Як створити свій журнал?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий