Хто такий дилер?

Хто такий дилер?
Поняття дилер походить від терміна англійсого мови dealer торговець, агент. Дилер — учасник маркетингового каналу, фірма, що закуповує продукцію оптом і торгує нею вроздріб або малими партіями. Дилери агенти фірм — виробника продукції або дистрибутора, що виступають в ролі учасників його дилерської мережі, таким чином, дилер є останньою ланкою посередницької товаропровідної ланцюжка і знаходиться в безпосередніх відносинах з покупцем. Роздрібний дилер торгова компанія, що виступає в якості посередника між виробниками товарів і охочими придбати товар юридичними та фізичними особами.

Дилерська діяльність купівлі-продажу товару, який виробляють або реалізують компанії-виробники, власники або дистриб’ютори. Дилерський договір укладається між виробником і дилером і визначає їх права і обов’язки. Але відносини сторін не обмежуються постачаннями і оплатою продукції: маркетингова практика виробила певну кількість принципів і відмінностей дилерства від звичайної оптової торгівлі. Дилер, крім обов’язків покупця і платника, має певні права і несе додаткові зобов’язання перед виробником. Особливістю діяльності дилера є додаткові зобов’язання, які бере на себе дилер шляхом публічного оголошення цін купівлі та (або) продажу із зобов’язанням виконання угод за цими цінами в обумовлений проміжок часу.

Для багатьох компаній-виробників отримання послуг дилера це головний і єдиний спосіб реалізації своєї продукції. Такі фірми не створюють свою мережу реалізації, а кажуть: ми шукаємо дилерів, які, реалізовують наш товар.

Така схема неодмінно вигідна і зручна для виробника (власника марки) і для дилера. Ексклюзивний дилер — посередник, дилер має ексклюзивні права на представництво в певному регіоні і можливість отримання практично необмеженого заробітку. Якщо говорити про діятельності дилера, то слід пам’ятати, що дилерство це певна міра відповідальності і обязетельства перед компанією-виробником або дистрибутором, які представляє дилер. Якщо продажі йдуть погано і виробник (дистрибутор) не отримує необхідного обсягу реалізації, або дилер не досить активно займається просуванням товару та торгової марки виробника на ринку, то виробник (дистрибутор) може замінити дилера? пославшись на невиконання останнім умов дилерської угоди чи договору купівлі-продажу.

При цьому дилерство може бути віддано іншого дилера. Практично всі фірми, маркетингова стратегія яких грунтується на принципі шукаємо дилерів, пропонують для дилера умови співпраці, згідно з якими, дилер заробляє гроші на відсотку від фактично реалізованого товару компанії.

Хто такий дилер?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий