Чи потрібно ТО?

Чи потрібно ТО?
Почнемо з того, що все, що буде описано в цій статті застосовно до любомоу місту Росії.

І так, як зараз пройти техогляд в Москві 2013? Опишемо загальні параметри проходження ТО, так як в різних пунктах вони можуть дещо відрізнятися. З інформацією, для тих кому ніколи вникати в усі тонкощі проходження техогляду, можна ознайомитися пройшовши по. Які потрібні документи Перед тим як показати свого залізного коня, необхідно підготувати необхідні документи.

Коли техогляд проводили співробітники ГИБДД, з переліком документів все було більш-менш ясно, але після того як проведення техогляду поклали на приватні організації з’явилися незначні розбіжності. Десь вимагають цивільний паспорт, десь не вимагають. Середньостатистичний пункт проведення техогляду вимагає всього лише 2 документа, це свідчення про реєстрацію ТЗ (в тому випадку, якщо автомобіль стоїть на обліку) паспорт ТЗ (якщо автомобіль на обліку не стоїть) і водійське посвідчення.

У тому випадку, якщо Ви керуєте автомобілем за дорученням, потрібно буде показати і її. Як правило буває достатньо довіреності, укладеної в простій, рукописній формі. З документів все. Що потрібно оплатити.

Середня вартість техогляду Крім документів необхідно оплатити квитанції за проведення інструментального контролю. Зараз ніяких держ. мит оплачувати не потрібно, так само як і штрафів.

Ваші неоплачені штрафи при проходженні техогляду перевіряти ніхто не буде. Середня ціна за проведення ТО коливається від 680 до 720 рублів. Конкретна вартість, так само як і точний список документів буде залежати від того, де Ви вирішите проходити техогляд.

Для закріплення ще раз опишемо, що з документів потрібно і що ні. Потрібно: Свідоцтво ТЗ або Паспорт ТЗ, водійське посвідчення, в крайніх випадках цивільний паспорт. Не потрібне: медична довідка, копії документів, докази оплачених вами штрафів, і інших держ. мит.

Ну ось начебто з документами і розібралися. Документи зібрали, залишилося підготувати залізного друга. Що перевіряють.

Від А до Я Тут справи йдуть трохи складніше. Насамперед подбайте про зовнішній вигляд автомобіля, помийте його. Оператори, які проводять техогляд, лояльніше ставляться до тих, хто підготувався. Заїжджаємо на лінію своїм ходом, а не на буксирі, автомобіль чистий, двигун прогрітий, тиск в колесах затверджене заводом виробником.

Перше, що робить оператор, проводить зовнішній огляд машини. Зверніть увагу, інспектора залишилися тільки на пунктах, що належать ГИБДД, у приватних організаціях просто оператори. Після того як оглянули зовнішній стан машини, перевіряють освітлювальні прилади: поворотники, аварійну сигналізацію, габаритні вогні, ближнє світло, дальнє світло фар, передні і задні протитуманні фари, підсвічування номерних знаків і ліхтар заднього ходу. Зверніть увагу, що перевіряється не тільки горить або не горить ближнє дальнє світло, але і під яким кутом він світить. Потім перевіряють наявність звукового сигналу, працездатність ременів безпеки, двірників, омивателей переднього та заднього скла і омивач фар, якщо такий є.

Перевірили, переходимо до виміру CO-CH. Що таке CO-CH. СO-вміст оксиду вуглецю, CH-зміст вуглеводню у відпрацьованих газах. Визначають вміст шкідливих речовин у режимі холостого ходу, а потім в режимі підвищених оборотів.

Вихлопи перевірили, їдемо перевіряти гальма, на початку перевіряють передні, потім задні, потім працездатність ручника. Зверніть увагу, гальма повинні не тільки гальмувати (вибачаємося за тавтологію), але і гальмувати рівномірно. ТО є і ліве і праве колесо осі повинно гальмувати рівномірно. Що має бути в наявності при техогляді.

Всього два предмета. Перше, вогнегасник обсягом не менше 2 літрів, в робочому стані, тобто тиск у нормі і не прострочений. Друге, знак аварійної зупинки, бажано нового зразка, тобто той у якого є помаранчеві, світловідбиваючі наклейки або вставки. Аптечка зараз не потрібно, тому що вона ніяк не впливає на технічний стан автомобіля.

Якщо після огляду з машиною все гаразд, Вам видають діагностичну карту з допуском до експлуатації. Талонів техогляду зараз немає, їх скасували 30. 07. 2012 року. Діагностичній карті присвоюють унікальний номер, з яким можна відправитися в страхову компанію.

Якщо ж у вас є неполадки, вам знову ж видають діагностичну карту, але вже з несправностями, які потрібно буде усунути протягом 20 днів. Порада: перед тим як пройти техогляд 2014, кілька разів все перевірте. Якщо раніше друга спроба давалася безкоштовно, то з набранням чинності нового закону, при повторному показі необхідно буде заплатити половину від вартості першого платежу. Як пройти техогляд 2014. Несправності, які не дозволять пройти техогляд.

І так, у вас не вийде пройти техогляд автомобіля якщо: тоновані фари, як задні так і передні; тоновані вітрове і передні, бічні стекла; нештатні деталі, встановлені НЕ заводом виробником (спортивне кермо, вихлопна система); є кенгуріни, бічні підніжки по периметру машини; затерті, облізлі одним словом нечитані номерні знаки. Список можна продовжувати практично нескінченно.

Окремим рядком хочеться написати про лобове скло. Дороги у нас не найчистіші, тому напевно кожен третій водій їздить з ськоламі і тріщинами.

Якщо є тріщина на лобовому склі, техогляд пройти не вийде. Але не всі тріщини так страшні, якщо тріщина знаходиться не в зоні роботи склоочисника водія, шанси пройти є.

У кінці статті хочеться відповісти на часто задається питання: що потрібно, щоб пройти техогляд? Відповідь: оплачені квитанції, документи і справну машину. S. Якщо Ви цінуєте свій час, можемо запропонувати проходження техогляду.

Чи потрібно ТО?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий