Чи дозволені кенгурятники?

Чи дозволені кенгурятники?
Інтерфейс, а також інформаційні та попереджувальні написи на транспортному засобі мають бути російською мовою.

Ця вимога буде застосовуватися для нових моделей машин з дня набрання техрегламенту чинності, а для вже випускаються з 2013 р. У документі немає обмежень по ввозу і експлуатації автомобілів з правим кермом. Регламентом дозволяється експлуатація тільки тих іномарок, чиї виробники мають у Росії свої офіційні представництва. Якщо вони закриваються, припиняється і дія документів, що засвідчують відповідність автомобілів техрегламенту. Техрегламент не поширюється на автомобілі, що мають максимальну швидкість не більше 25 км / год, що тимчасово ввозяться в Росію, призначені для участі в спортивних змаганнях, ретроавто (старше 30 років), а також машини дипломатичних і консульських представництв. Тим часом, як повідомили ІА РБК в прес-службі Міністерства промисловості і торгівлі РФ, 30 вересня 2010 р. набирає чинності постанова уряду РФ від 10 вересня с. м. Про внесення змін до технічного регламенту про безпеку колісних транспортних засобів.

Текст даної постанови опублікований Російської газетою. Згідно з ними конструкція транспортних засобів, що використовуються для перевезення пасажирів, спеціальних та небезпечних вантажів, повинна забезпечувати можливість оснащення апаратурою супутникової навігації ГЛОНАСС або ГЛОНАСС / GPS.

Посилюються також вимоги до автобусів, використовуваним для комерційного перевезення пасажирів, і перевозять небезпечні вантажі автомобілям. Вони також в обов’язковому порядку повинні оснащуватися апаратурою супутникової навігації. У документі наголошується, що конструкція цих машин повинна забезпечити можливість установки приладів.

Як повідомлялося раніше, масове застосування обладнання ГЛОНАСС в Росії почнеться в 2011 р. Автобуси і вантажівки, що займаються комерційними або пасажирськими перевезеннями, повинні бути обладнані технічними засобами контролю за дотриманням водіями режимів руху, праці та відпочинку. Зробити це необхідно до 23 січня 2012 р., коли наявність тахографів в них стане обов’язковим. У регламенті обмовляється, що порядок оснащення вже знаходяться в експлуатації транспортних засобів даних категорій визначається Міністерством транспорту РФ за погодженням із зацікавленими федеральними органами виконавчої влади.

Ще одна зміна стосується ідентифікаційного номера автомобіля (VIN). Якщо раніше в Росії дозволялася експлуатація лише машин з 17-значним ідентифікаційним номером, то відтепер вимоги до змісту VIN не поширюються на одиничні транспортні засоби, що ввозяться на територію РФ в індивідуальному порядку. Крім цього, відтепер мінімальна допустима висота протектора для зимових та всесезонних покришок, маркованих знаком М + S, повинна становити не менше 4 мм. На думку експертів, виконання вимог регламенту має призвести до зниження ризиків виникнення дорожньо-транспортних пригод, а також тяжкості наслідків ДТП для водіїв, пасажирів і пішоходів.

За підрахунками Мінпромторгу Росії, зниження збитку від ДТП у зв’язку з прийняттям регламенту може скласти не менше 10% (або більше 36 млрд руб. Щорічно).

Чи дозволені кенгурятники?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий